به گزارش قدس آنلاین از يزد ، سرهنگ منوچهر نصيري اظهارداشت : از ابتداي سال جاري مردم يزد 103 هزار و 746 تماس تلفني با مرکز 110يزد داشته اند كه 652 تماس غير قابل رسيدگي و 65 هزار و 869 تماس هم با راهنمايي و ارشاد رفع و مشکل آنها برطرف شده است.
وی با بیان اینکه 37 هزار و 225 مورد از اين تماس ها عملياتي شده است افزود:بيشتر اين اخبار مربوط به نزاع و درگيري هاي فردي بوده که رفع اين معضل در جامعه نيازمند فرهنگ سازي مناسب به ويژه از جانب اصحاب رسانه است.
نصيري تصریح کرد : همه تلاش ما اين است که مردم رضايت کامل را از حضور 110 در موردهاي اعلام شده داشته باشند و در اين زمينه از هيچ کوششي دريغ نمي شود.
نظر شما